sâmbătă, 29 ianuarie 2011

ahh. .Doamne. am fost cat pe-aciii...

Am atins-o. Am privit minute in sir in ochii ei in care ma oglindeam... Ma gandeam ce sa fac. Cum sa-i zic. Ce sa-i zic. Nici nu eram sigur daca vreau sau nu .Nu pot. Nu ca nu vreau , dar nu stiu ce sa fac.... Plecat din acel loc , am adormit scaldat in parfumul ei.. si cu gandu la ea. Parea cea mai potrivita dintre atatea miliarde... Dar nu se poate. Nu cred ca se poate. Nici n-am incercat si vorbesc.. Nu pot. Nu ca nu vreau , dar nu stiu ce sa fac... Cred ca teama asta cuprinde prea multa lume...Dar fara actiune cum sa existe rezultat nu.? Frate , o iubesc , tin la ea , vreau...dar.. Nu pot. Nu ca nu vreau , dar nu stiu ce sa fac ...

Si indiferent daca as reusi sau nu , tot vor aparea discutii si pe urma nu am mai vorbi deloc nu e asa? Si totusi... E singura care ma stie asa cum sunt de fapt si care , zic eu , ma accepta... dar..Nu pot. Nu ca nu vreau , dar nu stiu ce sa fac...

6 comentarii: