sâmbătă, 29 ianuarie 2011

You can call it how ever you want but not FRIENDSHIP.

Hmm..de ce sunt asa falsi ? de ce imi dau seama de chestiile astea tocmai acum? OARE de ce?..astea fac parte din categoria "intrebari fara raspuns".Aceea/l tipa/tip in care aveai incredere,si credeai ca e prietena/prietenul ta/tau..defapt nu mai e ..sau e prietena/ul altcuiva :)) .E aiurea sa vezi pe fata lor acele zambete false ;)).mai aiurea e ca am crezut ca sunt altfel,mereu spuneam
"se schimba el/ea" ,ei sunt cei mai buni prieteni..pe dracu.Uite ce-mi fac =)) "s-au pisat pe mine cand au intalnit pe una ; chiar daca se cunosc doar de-o luna..si vor sta inca o luna impreuna":-j.Defapt la ce sa te mai astepti de la ei ? in fiecare zi aflii altceva,din ce in ce mai socant ..:|  ma intreb..De ce? de ce toate astea? cu ce scop?:)) si te miri de ce toata lumea se comporta asa ?de ce iti face una ca asta cand se presupune ca iti e prietena ?sa ma gandesc oare de ce :-?. poate intr-un moment de furie sau poate pentru ca are alta parere decat cea pe care mi.o inspira si nu vrea sa imi arate asta , o face doar de fata cu altii si cand nu sunt eu , gandindu-se probabil ca acest lucru nu imi va face nici un rau . poate pentru faptul ca nu realizeaza pe moment nimic si nu stie cum e sa fii in situatia asta . dar asta inseamna ca nu suntem prietene . nu ii judec pe restul pentru ca ei sunt doar niste amici , prietenii de fatada. nu sunt persoanele de care vreau sa fiu aproape cu care vreau sa stau sa ma distrez sa plang sa vorbesc . sunt doar niste simple cunostiinte .si prefer sa ramana asa.:)

4 comentarii:

  1. hmm...sincer...si eu m am saturat!..M am saturat de atatea minciuni...de atatea faze de c***t din partea falsilor tovarasi...dar..stii si tu cum sunt eu.."As putea sa o las balta,dar nu,nu e stilul meu!!"

    RăspundețiȘtergere
  2. mama ce am crezut ca e vorba despre mine :)))) praf.

    RăspundețiȘtergere
  3. nuu cata <3 pe tine te iubbb :* apropo mai posteaza si tu .

    RăspundețiȘtergere