joi, 24 februarie 2011

..

7:30 ceasu'suna, ma scol cu sindromul "criza de inutilitate" si chef sa fac ordine, ma inchid in baie, ma lipesc de usa si pic ... devin constienta ca toate noutatile pe care le vreau sunt ascunse in mine, o sa ma schimb! Asta o sa fac, important e sa cred cu adevarat! Zic STOP! Paranoia! Intorc pagina! Si invatand sa zic NU, o sa ma schimb!
Deschid usa si in timp ce ies rasare in mine dorinta de-a respira un alt aer, de-a pleca din casa asta prea plina de amintiri, bucati de tristete ... si in timp ce-mi numar greselile ce pana acum ceva timp mi se pareau prea grele, imi spun: o sa ma schimb! Am un vis! Salut si plec, si daca o sa gresesc e treaba mea! In adancul sufletului stiu oricum ca o sa raman aceasi! O sa daram zidurile si problemele, nu o sa poti sa ma convingi ca nu sunt in stare! Si o sa ma vezi deschisa ca un lacat fara cheie, cu un alt orizont in față! Nu ma astept la nimic, o sa depinda tot doar de mine, important e sa cred cu adevarat! Acum stiu ca e asa, n-o sa mai zic "de maine" ci "de acum"!
7:40 ... eu am un vis!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu